Simon - Učitel  blender - Brno
První lekce zdarma
Simon - Učitel  blender - Brno

Profil a kontaktní údaje Simon byly ověřeny našimi odborníky

Simon

  • Cena 500Kč
  • Odpověď 1h
Simon - Učitel  blender - Brno

500Kč/h

První lekce zdarma

Kontaktovat

První lekce zdarma

První lekce zdarma

  • Blender

5ti letá praxe v 3D modelování, texturování, vizualizací, renderování a vše spojené s 3D grafikou. Máte chuť směřovat svoji kariéru směrem k 3D grafice pro hry, archviz či produktové vizualizace? Ozvě

  • Blender

Místo konání lekcí

Jmenuji se Simon a jsem Váš nový učitel

Zabývám se 3D grafikou přes 5 let. Povětšinou tvořím produktové vizualizace a ArchViz ale mám za sebou i projekty na objekty do her a simulátorů v letectví. Přistupuju ke každému s osobním přístupem a hledám směr kterým by se chtěl posouvat a pomohl mu dosáhnout výsledků které by ho reprezentovali.

vidět více

O lekci

  • Základní škola - I. stupeň
  • Základní škola - II. stupeň
  • Střední škola
  • +6
  • úroveň :

    Základní škola - I. stupeň

    Základní škola - II. stupeň

    Střední škola

    Vzdělávání pro dospělé

    Začátečník

    Středně pokročilý

    Pokročilý

    Předškolní vzdělávání

    Vzdělávání dětí

  • čeština

Všechny jazyky ve kterých je lekce dostupná :

čeština

HLAVNÍ KATEGORIE PRO LEKCE
-Základy 3D grafiky
Úvod do 3D prostředí
Navigace ve 3D prostoru, ovládání kamery
Práce se základními objekty (primitive shapes)
Transformace (pohyb, rotace, škálování)
Organizace scény (kolekce, vrstvy, outliner)

-3Dmodelování
Hard surface modelování (např. nábytek, zbraně, auta)
Organic modeling (např. postavy, zvířata, rostliny)
Low-poly vs. high-poly modelování
Subdivision modelování
Retopologie (optimalizace modelů pro animaci / hry)
Sculptování (ZBrush, Blender Sculpt Mode)

-UV mapování
Základy UV unwrapu
Manuální vs. automatický unwrap
Organizace UV layoutu
Připrava modelu pro texturování

-Texturování a materiály
Základy PBR materiálů (Base color, Roughness, Normal map...)
Práce s texturami (hand-painted, photo-based)
Shader editor (např. node systém v Blenderu)
Baking map (Ambient Occlusion, Normals, Curvature...)
Používání nástrojů jako Substance Painter, Quixel Mixer

-Osvětlení (lighting)
Typy světel (point, sun, area, spot)
Reálné vs. stylizované osvětlení
HDRI mapy
Práce s atmosférou, stíny a barevnou teplotou světla

-Renderování
Nastavení render enginu (Cycles, Eevee, Arnold, V-Ray)
Kvalita vs. rychlost renderu
Kompozice ve scéně
Práce s kamerou (ohnisková vzdálenost, DOF)
Výstupní formáty a rozlišení

-Animace
Keyframe animace (pozice, rotace, měřítko)
Animace kamery a světel
Shape keys a morphing
Graph Editor a Dope Sheet
Rigging a weight painting

-Simulace
Fyzikální simulace: látka (cloth)
Částice (particles)
Tekutiny (fluids)

-Export a využití modelů
Export do herních enginů (Unity, Unreal Engine)
Formáty: FBX, OBJ, GLTF, STL
Optimalizace pro web a AR/VR
Příprava modelů pro 3D tisk

vidět více

Ceny

Cena

  • 500Kč

Sazby za balíčky

  • 5h.: 2500Kč
  • 10h.: 5000Kč

online

  • 500 Kč / h

nabízené lekce

Tato první lekce zdarma s Simon Vám umožní se poznat a lépe vysvětlit Vaše potřeby pro Vaše příští lekce.

  • 1hod

Podobní učitelé odpovídající Vašemu vyhledávání

  • Sebastian

    Praha & Přes webovou kameru

    5 (1)
    • 500 Kč/h
    • První lekce zdarma
  • Ondřej

    Praha & Přes webovou kameru

    Nový
    • 250 Kč/h
    • První lekce zdarma
  • Zobrazit učitele blender