

Profil a kontaktní údaje Simon byly ověřeny našimi odborníky
Simon
- Cena 500Kč
- Odpověď 1h

500Kč/h
První lekce zdarma
- Blender
5ti letá praxe v 3D modelování, texturování, vizualizací, renderování a vše spojené s 3D grafikou. Máte chuť směřovat svoji kariéru směrem k 3D grafice pro hry, archviz či produktové vizualizace? Ozvě
- Blender
Místo konání lekcí
Jmenuji se Simon a jsem Váš nový učitel
Zabývám se 3D grafikou přes 5 let. Povětšinou tvořím produktové vizualizace a ArchViz ale mám za sebou i projekty na objekty do her a simulátorů v letectví. Přistupuju ke každému s osobním přístupem a hledám směr kterým by se chtěl posouvat a pomohl mu dosáhnout výsledků které by ho reprezentovali.
O lekci
- Základní škola - I. stupeň
- Základní škola - II. stupeň
- Střední škola
- +6
úroveň :
Základní škola - I. stupeň
Základní škola - II. stupeň
Střední škola
Vzdělávání pro dospělé
Začátečník
Středně pokročilý
Pokročilý
Předškolní vzdělávání
Vzdělávání dětí
- čeština
Všechny jazyky ve kterých je lekce dostupná :
čeština
HLAVNÍ KATEGORIE PRO LEKCE
-Základy 3D grafiky
Úvod do 3D prostředí
Navigace ve 3D prostoru, ovládání kamery
Práce se základními objekty (primitive shapes)
Transformace (pohyb, rotace, škálování)
Organizace scény (kolekce, vrstvy, outliner)
-3Dmodelování
Hard surface modelování (např. nábytek, zbraně, auta)
Organic modeling (např. postavy, zvířata, rostliny)
Low-poly vs. high-poly modelování
Subdivision modelování
Retopologie (optimalizace modelů pro animaci / hry)
Sculptování (ZBrush, Blender Sculpt Mode)
-UV mapování
Základy UV unwrapu
Manuální vs. automatický unwrap
Organizace UV layoutu
Připrava modelu pro texturování
-Texturování a materiály
Základy PBR materiálů (Base color, Roughness, Normal map...)
Práce s texturami (hand-painted, photo-based)
Shader editor (např. node systém v Blenderu)
Baking map (Ambient Occlusion, Normals, Curvature...)
Používání nástrojů jako Substance Painter, Quixel Mixer
-Osvětlení (lighting)
Typy světel (point, sun, area, spot)
Reálné vs. stylizované osvětlení
HDRI mapy
Práce s atmosférou, stíny a barevnou teplotou světla
-Renderování
Nastavení render enginu (Cycles, Eevee, Arnold, V-Ray)
Kvalita vs. rychlost renderu
Kompozice ve scéně
Práce s kamerou (ohnisková vzdálenost, DOF)
Výstupní formáty a rozlišení
-Animace
Keyframe animace (pozice, rotace, měřítko)
Animace kamery a světel
Shape keys a morphing
Graph Editor a Dope Sheet
Rigging a weight painting
-Simulace
Fyzikální simulace: látka (cloth)
Částice (particles)
Tekutiny (fluids)
-Export a využití modelů
Export do herních enginů (Unity, Unreal Engine)
Formáty: FBX, OBJ, GLTF, STL
Optimalizace pro web a AR/VR
Příprava modelů pro 3D tisk
Ceny
Cena
- 500Kč
Sazby za balíčky
- 5h.: 2500Kč
- 10h.: 5000Kč
online
- 500 Kč / h
nabízené lekce
Tato první lekce zdarma s Simon Vám umožní se poznat a lépe vysvětlit Vaše potřeby pro Vaše příští lekce.
- 1hod
Podobní učitelé odpovídající Vašemu vyhledávání
Sebastian
Praha & Přes webovou kameru
- 500 Kč/h
- První lekce zdarma
Ondřej
Praha & Přes webovou kameru
- 250 Kč/h
- První lekce zdarma
-
Zobrazit učitele blender